Cennik usług serwisowych

 

 

 

CENNIK

 

 

 

PRZEGLĄD

 

 Przegląd startowy (MIKRO) na już (bez kolejki)25 zł 

 Pompowanie kół, smarowanie napędu.

 

 Konwersja roweru zwykłego na elektryczny: 600 zł 

 Szczegóły

 

Składanie nowego roweru z pudełka + regulacja/przegląd zerowy: 100 zł

 

 Przegląd techniczny usprawniający (MAŁY): 140 zł (z myciem + 80zł)

 Przegląd przeznaczony dla rowerów w dobrym stanie, które nie wymagają rozbierania elementów tocznych i/lub ułożyskowanych

 (rowery dziecięce, składaki – 90 )

 

W skład przeglądu usprawniającego wchodzą następujące czynności:
- regulacje hamulców i przerzutek;
- smarowanie łańcucha;
- kontrola połączeń śrubowych;
- centrowanie i wyśrodkowanie kół;
- sprawdzanie linek, pancerzy i fajek (v-break);
- serwis ogumienia (sprawdzany jest stan opony, korekcja ułożenia na obręczy, ew. wymiana, pompowanie);
- kasowanie luzów i regulacja elementów ruchomych (piasty, suport, stery);

 

Do ceny należy doliczyć ew. koszty części: linek, pancerzy, ogumienia, czy komponentów. Przed wymianą ustalamy to z Klientem na miejscu lub telefonicznie. Ceny przeglądów rowerów holenderskich lub typu „retro” z pełną osłoną mogą być wyższe.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Przegląd techniczny sezonowy (DUŻY): 250 zł (z myciem + 80zł)

Przegląd przeznaczony dla rowerów dużo eksploatowanych i wartościowych. W przeglądzie rozbierane są piasty, stery, suport, są kontrolowane pod kątem zużycia (ew. wymieniane części), czyszczone i smarowane
(rowery dziecięce, składaki – 150 )

 

W skład przeglądu okresowego wchodzą następujące czynności:
- regulacja napędu, hamulców i przerzutek;
- smarowanie łańcucha;
- kontrola wszystkich połączeń śrubowych;
- centrowanie i wyśrodkowanie kół;
- sprawdzanie i linek, pancerzy i fajek (v-break);
- serwis ogumienia (sprawdzany jest stan opony, korekcja ułożenia na obręczy, ew. wymiana, pompowanie);
- rozbierane są stery, piasty i wkład suportu, są one czyszczone, smarowane i regulowane;
- kontrola poprawnego zainstalowania i działania komponentów i akcesoriów (np. oświetlenia, licznika, błotników);
- kontrola działania amortyzatora (smarowanie goleni, regulacja);

 

Do ceny należy doliczyć ew. koszty części: linek, pancerzy, ogumienia, czy komponentów. Przed wymianą ustalamy to z Klientem na miejscu lub telefonicznie. Ceny przeglądów rowerów holenderskich lub typu „retro” z pełną osłoną mogą być wyższe.

 

  Przegląd techniczny kompleksowy (FULL OPCJA) (przegląd techniczny sezonowy (DUŻY) + mycie z odświeżeniem lakieru + kontrola/korekta geometrii ramy i widelca + frezowanie muf ramy + regeneracja gwintów w ramie) : 600 zł

Jeśli posiadasz rower, który chciałbyś odnowić, zapraszam do skorzystania z tej oferty. Rozbieramy rower w całości. Cena zwiera kompletny przegląd okresowy + każdy element jest czyszczony, wykonywana jest polerka ramy odświeżająca lakier i usuwająca większość małych rys.  Wszystkie elementy zużyte są wymieniane na nowe (po uzgodnieniu doliczane do rachunku). Otrzymasz rower w pełni przebudowany (podobnie jak komputer po sformatowaniu i wgraniu nowego systemu), który posłuży Ci długo bezawaryjnie.

W cenie przeglądu kompleksowego zawiera się ponadto:
- mycie całego roweru;
- odświeżenie lakieru ramy (usuwanie śladów po obcieraniu pancerza, przekładaniu nogi, mikrorys, mocnych zabrudzeń);

- kontrola/korekta geometrii ramy i widelca;
- kontrola/korekta geometrii haka przerzutki tylnej;
- kontrola/korekta centryczności i wyśrodkowania kół;
- regeneracja połączeń gwintowanych w ramie i komponentach;
- planowanie mufy suportowej, sterowej oraz haka przerzutki tylnej ramy;
- ustalenie indywidualnej pozycji dla właściciela;
- przegląd okresowy

            Przegląd kompleksowy pozwala poznać mocne i słabe punkty roweru. Sprawdzić, czy rower był naprawiany, czy rama nie posiada uszkodzeń, poprawność zestawienia komponentów, co było wymieniane, poznać dokładnie stan roweru. 

           Do ceny należy doliczyć ew. koszty części: linek, pancerzy, ogumienia, czy komponentów. Przed wymianą ustalamy to z Klientem na miejscu lub telefonicznie.

 


RAMA


Planowanie (frezowanie, równanie krawędzi) mufy rury sterowej ramy(góra i dół): 100 (tylko stery zwykłe 1,1/8' -1,5', cena nie zawiera demontażu i ponownego montażu sterów +20zł)
Planowanie (frezowanie, równanie krawędzi) mufy rury suportowej ramy (prawa i lewa strona): 100  (cena nie zawiera demontażu i ponownego montażu suportu +20zł)
Planowanie (frezowanie, równanie krawędzi) haka przerzutki tylnej ramy: 60 (cena nie zawiera demontażu, montażu i regulacji przerzutki tylnej)
Gwintowanie rury sterowej widelca 1” lub 1i1/8”: 15 zł/10mm (np. za 1,7cm cena wynosi 30zł)
Przegwintowanie otworów na bidon: 15 zł/szt. (poprawa gwintu)
Naprawa/wstawienie insertu w ramie pod bidon (otwór z gwintem w ramie do przykręcania koszyku na bidon - tylko ramy aluminiowe i stalowe): 50 zł/szt
Przegwintowanie haka przerzutki tylnej:
15(poprawa gwintu)

Regeneracja gwintu mufy suportu (BSA lub ITAL - obie strony): 50(poprawa gwintu, cena nie zawiera demontażu i montażu suportu +40zł)
Gwintowanie mufy suportu w surowej ramie (BSA lub ITAL - obie strony): 120 (tylko aluminiowe mufy)
Przegwintowanie mufy suportu z BSA (angielski) na ITAL (włoski): 100 zł (tylko aluminiowe mufy)
Przegwintowanie przelotek linek przerzutkowych: 30 zł/szt.
Przygotowanie ramy do budowy roweru (planowanie muf: sterowej, suportu, haka tylnej przerzutki, oraz regeneracja gwintu mufy suportu, haka tylnej przerzutki, otworów pod bidon, przelotek linek przerzutkowych): 250
Naprawa otworu z gwintem w haku przerzutki tylnej (tulejowanie haka przerzutki tylnej): 120 zł/szt.

 


AMORTYZATOR

Serwis amortyzatorów olejowych i powietrznych Rock Shox: 180 zł 
(rozebranie, czyszczenie, wymiana właściwego oleju w tłumiku i goleniach, smarowanie uszczelek, ustawienie twardości, pompowanie)


Serwis amortyzatorów zwykłych sprężynowych: 100  
(Rock Shox, SR Suntour, RST itp. - rozebranie, czyszczenie, polerowanie goleni, smarowanie, ustawienie twardości)

  


 

NAPĘD

Wymiana, naprawa łańcucha: 15 zł
Zakucie, skrócenie łańcucha: 15 zł
Smarowanie napędu: 10
Wymiana kasety lub wolnobiegu: 20
Wymiana korby: 30
Wymiana korby z pełną osłoną łańcucha: 50 zł
Wymiana korby z uszkodzonym gwintem: 50
Wymiana tarcz zębatych w korbie: 30 zł/kpl.
Wymiana/smarowanie wkładu suportu: 40
Wymiana łożysk maszynowych w miskach zewnętrznych suportu typu hollowtech: 60 zł/kpl.
Wymiana pedałów: 15 zł/para
Montaż nosków na pedała: 20 zł/kpl.
Wymiana napędu (korba, łańcuch, kaseta/wolnobieg + doregulowanie przerzutek): 60 zł/kpl.
Przegwintowanie otworów pod pedały w korbie: 25 zł/szt. (poprawa gwintu)
Naprawa otworu z gwintem na pedał (tulejowanie ramienia korby - lewa lub prawa strona): 120 zł/szt 

 


PRZERZUTKI

 

Regulacja przerzutki przedniej lub tylnej: 20 zł/szt.
Wymiana przerzutki przedniej lub tylnej wraz z regulacją: 30 zł/szt. (40 zł w przypadku konieczności wymiany linki i pancerza)
Prostowanie haka przerzutki tylnej: 20 
Wymiana linki z pancerzem przerzutki przedniej lub tylnej wraz z regulacją: 30 zł/szt.
Wymiana manetek przerzutkowych z linkami i pancerzami wraz z regulacją: 60 zł/para lub 35 zł/szt.
Wymiana klamkomanetek z linkami i pancerzami wraz z regulacją hamulców i przerzutek): 80 zł/para lub 45 zł/szt.
Wymiana kółeczek w tylnej przerzutce: 30 zł/kpl.
Regeneracja manetki zmiany biegów - typu Rapid Fire: 40 zł/szt. (np. jeśli prawa wrzuca tylko 2-3 biegi a reszta jest "pusta" a lewa ma tylko 1 lub 2 biegi)


KOŁA

 

Wymiana łożysk maszynowych piasty przedniej/tylnej + czyszczenie korpusu piasty: 40 zł przednia/50 zł tylna/ 80 zł łącznie z łożyskami bębenka
Serwis podstawowy piasty (czyszczenie/wymiana kulek, stożków, osi piasty przedniej/tylnej + smarowanie: 20 zł/piasta
Napięcie luźnych szprych świeżo-zaplecionego kola + centrowanie - 25 zł
Centrowanie koła: 25
Centrowanie koła z silnikiem elektrycznym: 50 (wyśrodkowanie, naciągnięcie szprych, centrowanie)
Centrowanie koła motocyklowego: 70(wyśrodkowanie, naciągnięcie szprych, centrowanie)

UWAGA: jeżeli koło oddane jest do centrowania z oponą a występuje w nim bicie góra - dół, doliczana jest opłata 10zł za ściągnięcie i ponowne założenie opony i dętki
Centrowanie koła z prostowaniem obręczy: 70
Naklejenie szytki na obręcz aluminiową lub karbonową (przygotowaną do naklejenia): 40 
Wymiana szytki na obręczy aluminiowej lub karbonowej (z usunięciem poprzedniego kleju): 60
Zaplatanie koła, wymiana kompletu szprych, piasty lub obręczy: 60 zł
Zaplatanie koła wraz z doborem długości szprych: 80 zł
Zaplatanie koła z silnikiem elektrycznym: 100

Wymiana dętki / opony: 20 zł*
Wymiana grzechotki / bębenka piasty tylnej: 40

Regeneracja grzechotki / bębenka piasty tylnej: 60

Kasowanie luzów w piastach przednich lub tylnych 15 zł/piasta 

*cena wymiany dętki i opony w rowerach z pełną osłoną (tzw. holendry) lub z przerzutkami/hamulcami bębnowymi lub rolkowymi w piaście jest wyższa i może wynosić 50

 


HAMULCE

 

V-Breake/U-Brake/Cantilever/Szczękowe:
Regulacja hamulca: 20 zł/szt.
Wymiana klocków hamulcowych wraz z regulacją: 25 zł/kpl. na 1 koło
Wymiana klamki hamulcowej i/lub szczęki hamulca wraz z regulacją: 40zł/szt.
Wymiana linki i pancerza w hamulcu przednim lub tylnym wraz z regulacją: 30 zł/szt.


Tarczowe hydrauliczne/Tarczowe linkowe:
Regulacja hamulca: 20 zł/szt.
Prostowanie tarczy hamulcowej: 20 zł/szt.
Wymiana tarczy hamulcowej: 20 zł
Wymiana płynu hamulcowego/odpowietrzanie: 40 zł/hamulec (+ cena płynu ok. 10 zł/hamulec)
Wymiana, skracanie przewodów hamulcowych: 50 zł/hamulec

 


UKŁAD KIEROWNICZY

 

Wymiana widelca sztywnego lub amortyzatora: 70(w cenę wliczone jest skracanie rury sterowej, regulacja hamulca, nabicie gwiazdki lub montaż korka)
Wymiana / nawinięcie owijki kierownicy szosowej: 30
Nabicie nowej gwiazdki lub dolnej bieżni sterów na rurę sterową widelca: 15 zł
Skracanie rury sterowej widelca (karbon, aluminium, stal): 30 lub 60 (jeśli trzeba ściągnąć widelec i ponownie zamontować w rowerze)
Wymiana sterów: 60
Konserwacja sterów (czyszczenie, smarowanie, regulacja): 30
Kasowanie luzów w sterach: 10
Wymiana kierownicy (z pełnym oprzyrządowaniem): 40
Wymiana kierownicy: 30(w zwykłych rowerach bez manetek przerzutkowych i klamek hamulcowych)
Wymiana chwytów: 15 zł/para

 


KOSMETYKA/SMAROWANIE

 

Mycie roweru wraz z napędem + smarowanie napędu: 80 zł (usługa wstrzymana)
Czyszczenie i smarowanie napędu (kaseta zębatek / wolnobieg, łańcuch, korba, kółka przerzutki tylnej): 50
Smarowanie łańcucha: 10 zł

  


KOMPONENTY I AKCESORIA

 

 Wymiana/montaż komponentów: 20
 Dotyczy komponentów: wymiana żarówki w lampce, pedałów, koszyk na bidon, osłona korby, torebka na ramę i pod siodełko, pompka zintegrowana z mocowaniem na bidon, podpórka (stopka), zapięcie rowerowe, odblaski kpl.

 Wymiana/montaż komponentów: 25
 Dotyczy komponentów: siodełko, mostek, sztyca (wspornik siodła), osłona łańcucha i korby, oświetlenie bateryjne kpl., dynamo, błotniki z jednopunktowym mocowaniem kpl.

 Wymiana/montaż komponentów: 35
 Dotyczy komponentów: bagażnik, sakwy na bagażnik, licznik rowerowy, błotniki ze wspornikami kpl., oświetlenie na prądnicę kpl., kółka boczne, koszyk na zakupy.

 Wymiana/montaż komponentów: 50
 Dotyczy komponentów: fotelik dziecięcy, pełna osłona korby w holendrze, przyczepka/doczepka rowerowa

 Konfiguracja licznika: 15 

 


USŁUGI DODATKOWE

 

 Ekspertyza powypadkowa: 300 zł

Miałeś wypadek? Potracił Cię samochód nie z Twojej winy? U nas wykonasz ekspertyzę i dostaniesz pisemny raport. Koszt ekspertyzy najczęściej zwraca ubezpieczyciel.

Przegląd roweru z pisemnym raportem o stanie uszkodzeń potwierdzonym pieczęcią serwisu

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Składanie roweru/wymiana ramy: 250 zł

(cena zawiera centrowanie gotowych kół natomiast nie zawiera planowania muf ramy)

  -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Składanie roweru: 400 zł

(cena zawiera zaplatanie kół natomiast nie zawiera planowania muf ramy)

  -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Składanie roweru: 550 zł

 (cena zawiera zaplatanie nowych kół oraz planowanie mufy suportowej oraz sterowej)

 

 

ROWER ZASTĘPCZY 20zł/doba ! - klient oczekujący na naprawę swojego roweru, może wypożyczyć w specjalnej cenie! Serdecznie zapraszamy!
 
 

Wszystkie ceny są cenami brutto. Cennik zawiera wyłącznie koszty usług. Nie zawiera cen wymienianych części. Przed każdą naprawą możemy w przybliżeniu określić koszt końcowy.

 

W okresie październik - luty naprawiamy przyczepki rowerowe, rowery poziome, wózki inwalidzkie, chodziki, rowery stacjonarne (tylko mechanika), hulajnogi zwykłe, wózki dla żłobków i przedszkoli i inne przyrządy sportowo - rehabilitacyjne. Możliwość odbioru z domu Klienta. Hulajnóg elektrycznych nie naprawiamy.

Ceny i zakres prac ustalane są indywidualnie.

 

 

Powyższy opis  jest własnością firmy Pinarel – Serwis. Kopiowanie zabronione.

 

 

 

 

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz